Oborové dny
Oborové dny jsou propojením praktické výuky „mimo školní lavice“ s nabytými teoretickými znalostmi během klasického vyučovacího procesu. V letošním školním roce nabízíme obory s tematikou geografie, umění, biologie, hospodářství, historie, techniky aj.
Žáci 6. až 9. ročníku si na začátku školního roku vybírají jeden z oborů vypsaných učiteli, který v průběhu čtyř dnů (dva v prvním pololetí a dva v pololetí druhém) navštěvují.
Výstupem projektu jsou u žáků 6. a 7. ročníku čtyři zprávy z oborových dnů, výstupem žáků 8. a 9. ročníku je oborová práce vytvořená na dané téma dle předem zadaných kritérií. Žáci devátých tříd oborové práce veřejně obhajují za využití prezentace na konci školního roku. Úspěšné práce se zařazují do fondu školní knihovny.
|
učitel vedoucí oboru |
název oboru |
stručná anotace |
poznámka |
|
1. |
|||||
2. |
|||||
3. |
|||||
4. |
|||||
5. |
|||||
6 |
|||||
7 |
|||||
8 |
|||||
9. |